گینرها
مقاله, مکمل ها

چه کسانی می بایست مکمل Gainer مصرف کنند؟

گینرها (Weight Gainer) مکمل هایی هستند که برای افزایش وزن به کار می روند و کاملا مناسب افراد لاغری است که می خواهند وزنشان افزایش یابد و بدنی حجیم داشته باشند. اگر می‌خواهید وزن و عضله اضافه کنید، استفاده از مکمل های Gainer بهترین انتخاب می باشد. Gainerها همان کربوهیدرات می باشند که با منابع دیگری از قبیل چربی و پروتئین غنی شده اند.

گینرها با تامین کردن بیشترین کالری و کراتین مورد نیاز بدن شما، چربی هایی با فرمول های ویژه ای ارائه می کند. چربی هایی که  حین فرایند عضله سازی آسان تر به حجیم کردن بدن شما کمک کند. همچنین گینرها می توانند در کاستن مدت زمان ریکاوری بدن نیز تاثیر مثبت داشته باشند.

دردهای عضلانی، خستگی، عملکرد ضعیف مغز و پایین آمدن سطح ایمنی بدن از علائم  و نشانه های نیاز بدن به Gainer می باشد. Gainerها در انواع متنوعی با میزان کالری های متفاوت عرضه شده اند، که می توان با توجه به نیاز هر فرد، انتخاب و مصرف نمود. این مکمل معمولا صبح پس از بیدار شدن، قبل از تمرین، حین تمرین یا بعد از تمرین استفاده می گردد.

به عنوان جمع بندی می توان به جرات گفت، بیشترین استفاده از Gainerها در بین آن دسته از ورزشکارانی می باشد که، افزایش وزن را به عنوان اصلی ترین هدف خود در نظر دارند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید